Zarządzenie Nr 48/05

Zarządzenie Nr 48/05

Wójta Gminy Sztabin

z dnia 20 czerwca 2005 roku

w sprawie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetu gminy.

   Na podstawie art. 29 ust. 2 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r.o finansach publicznych (Dz. U. z 2001r., Nr 88, poz. 961; Dz. U. z 2002r., Nr 153, poz. 1271, Nr 156, poz. 1300, Dz. U. z 2003r., Nr 15, poz. 148, Nr 45, poz. 391, Nr 65, poz. 594, Nr 96, poz. 874, Nr 166, poz. 1611, Nr 189, poz. 1851; Dz. U. z 2004r., Nr 19, poz. 177, Nr 93, poz. 890, Nr 123, poz. 1291, Nr 121, poz. 1264, Nr 210, poz. 2135, Nr 273, poz. 2703) postanawiam, co następuje:

§ 1. Ustalam harmonogram realizacji dochodów i wydatków budżetu gminy na III kwartał 2005 r., stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wójt

Tadeusz Drągiewicz

  

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Załącznik Nr 1

                                                                                                                                                                                                                                                                                                   do zarządzenia Nr 48 / 05

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Wójta Gminy Sztabin

                                                                                                                                                                                                                                                                                                    z dnia 20 czerwca 2005 r.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

Harmonogram realizacji zadań w III kwartale 2005 roku

Dochody

Wyszczególnienie

Kwota

Saldo z II kwartału 2005 roku

70.236

Dochody z majątku gminy, w tym:

- czynsze z najmu i dzierżawy

- sprzedaż składników majątkowych

25.200

15.200

10.000

Różne dochody

6.000

Dotacje celowe, w tym:

- opieka społeczna

- administracja

- Urzędy Naczelnych Organów Władzy

- rezerwa celowa ZPORR

597.489

212.520

17.000

222

367.747

Subwencje, w tym:

- subwencja wyrównawcza

- subwencja oświatowa

- subwencja równoważąca

1.116.774

222.823

721.980

171.971

Podatki i opłaty, w tym:

- podatek rolny

- podatek leśny

- podatek od nieruchomości

- podatek od czynności cywilno-prawnych

- opłata skarbowa

Opłata za zezwolenia na sprzedaż alkoholu

335.000

69.000

59.000

180.000

7.000

4.000

16.000

Udział w podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych

60.000

Ogółem planowane dochody za III kwartał 2005 roku

2.210.699

 

Wydatki

Wydatki bieżące, w tym:

- rolnictwo i łowiectwo

- izby rolnicze

- transport i łączność

- gospodarka mieszkaniowa

- działalność usługowa

- administracja publiczna

- urzędy naczelnych organów władzy państwowej

- bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa

- pobór podatków i opłat

- odsetki od krajowych kredytów i pożyczek

- oświata i wychowanie

- przeciwdziałanie alkoholizmowi

- pomoc społeczna

- gospodarka komunalna i ochrona środowiska

- kultura i ochrona dziedzictwa narodowego

- kultura fizyczna i sport

1.728.010

35.000

1.285

20.000

30.000

3.000

331.503

222

30.000

9.000

35.000

819.000

16.000

309.000

30.000

57.000

2.000

 

Inwestycje, zakupy inwestycyjne

361.018

Ogółem wydatki za III kwartał 2005 roku

2.089.028

Rozchody

Spłaty kredytów i pożyczek

121.671

 

Przewidywane dochody ogółem:                      2.210.699 zł

Przewidywane wydatki i rozchody ogółem:      2.210.699 zł

Wójt

Tadeusz Drągiewicz

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Gminy Sztabin

Wytwarzający/odpowiadający: Wojciech Hryń

Wprowadzający: Wojciech Hryń

Data wprowadzenia: 2005-07-18

Data modyfikacji: 2005-07-18

Opublikował: Stefan Korycki

Data publikacji: 2005-07-18